Jäsenedut

MLL:n jäsenenä saat kaksi kertaa vuodessa Lapsemme-lehden sekä valtakunnallisia että paikallisia jäsenetuja. Valtakunnallisia etuja mm. Jesper Junior -10%, Viking Line, Elixia, Instru Optiikka, Synsam ja Sanoma.

Paikalliset jäsenedut

Nousiaisten MLL:n jäsenille jäsenkorttia näyttämällä saat seuraavia paikallisia etuja:

• Kameleontti 10 % alennus myytävistä tuotteista
  • MaalaisKaffela 10% alennus leipomotuotteista
  • Nousten pyörä 10 % alennus moottorisahojen, polkupyörien ja ruohonleikkurien varaosista
  • Fysiopiste 2 euron alennus hoidoista
  • Nousiaisten apteekki 10 % alennus vapaan kaupan tuotteista
  • Nousiaisten elokuvat / Kinotour MLL:n jäsenperheet saavat alennusta 1€/lippu elokuvanäytöksistä Nousiaisissa

Varsinais-Suomen piirin alueen omat jäsenedut:

MLL:n jäsenkorttia näyttämällä saat seuraavia etuja:

Kosken leipomo
10% alennus kaikista normaalihintaisista tuotteista

UUNI-Pizzeria

10% alennus kaikissa ravintoloissa jäsenkorttia näyttämällä.

Babyfox:

10% alennus Baby Balance® -vauvahieronnasta Turun seudulla. Koskee myös lahjakortteja. Etu voimassa 1.6.2023 asti.

Berrie:

10% alennus verkkokaupan tilauksista koodilla MLLVS.

Saaren Taika:

10% alennus kaikista Saaren Taika -tuotteista koodilla MLL2022.

Kino Piispanristi

1 euron alennus Kino Piispanristin normaalihintaisista elokuvalipuista koko perheelle jäsenkorttia näyttämällä. Etu voimassa 2023 vuoden loppuun saakka.

Turun Sirkus:

10 euron alennus sirkuskursseista ja sirkusliikuntasynttäreistä.

Pyhän Henrikin apteekin terveyspiste:

10% alennus InBody-mittauksesta koodilla MLL.

Osteopaatti Oona Nykänen:

5 euron alennus kaikista ajanvarauksista.

LähiTapiola Varsinais-Suomi:

Pitkäaikainen kumppanimme LähiTapiola Varsinais-Suomi tarjoaa uutena jäsenetuna 35 % alennuksen kahden ensimmäisen vuoden lapsivakuutuksien maksuista! Etu koskee uusia LähiTapiola Varsinais-Suomen myöntämiä vakuutuksia.

Jäsenetu koskee kaikkia MLL:n jäseniä, jotka asuvat LähiTapiola Varsinais-Suomen toimialueella. Seuraavat alueet kuuluvat edun piiriin: Turku, Raisio, Naantali, Masku, Nousiainen, Mynämäki, Taivassalo, Vehmaa, Kustavi, Pöytyä, Oripää, Aura, Rusko, Lieto, Kaarina, Sauvo ja Paimio.

Lunasta etu käyttöösi täyttämällä yhteydenottolomake.

MLL:n  jäsenkortti on sähköinen

MLL on luopunut muovisista jäsenkorteista. MLL:n jäsenkortti löytyy sähköisenä Oma MLL -palvelusta. Kortin saavat käyttöönsä kaikki jäsenmaksunsa maksaneet jäsenet, joilla on sähköpostiosoite tiedossa jäsenrekisterissä. Oma MLL -palvelu on mobiiliskaalautuva, joten voit esittää kortin myös puhelimeltasi.

Oma MLL -palvelun käyttäjätunnus on rekisteriin ilmoittamasi sähköposti. Ensimmäisellä käyntikerralla luo itsellesi salasana luo uusi salasana -linkistä.

Oma MLL

Lapsijäsenet

Lapsijäsenet (0–14-vuotiaat) ja nuorisojäsenet (15–17-vuotiaat) eivät maksa jäsenmaksua. Lapsi- ja nuorisojäsenille ei lähetetä Lapsemme-lehteä.
Lapsen voi liittää jäseneksi helpoiten verkkolomakkeella. Täytä jokaisesta perheenjäsenestä oma liittymislomake. Yhdistämme tiedot mahdollisiin jäsenrekisterissä oleviin perheenjäseniin osoitteen perusteella.

Lapsijäsenille  voi tulostaa jäsenkortin Oma MLL -palvelun omat jäsentiedot -osiossa, lasten tiedot näkyvät perheen aikuisen tietojen yhteydessä.

Liity jäseneksi