Tule mukaan toimintaamme!

Perhekahvila

Perhekahvilaamme ovat tervetulleita kaikki lapset äidin, isän, mummin tai vaikka kummin kanssa. Lapset ja aikuiset saavat tutustua toisiinsa leikin ja mukavan oleskelun lomassa. Vanhemmuudessa jaksaa paremmin, kun saa jakaa kokemuksia toisten kanssa! Mukaan voi ottaa omia eväitä.

Katso tarkempi ohjelma Facebook-sivuiltamme.

Kevät 2024

MLL:n Perhekahvila keskiviikkoisin  Vanhassa Pappilassa  klo 10-11.30 (Pappilantie 22 , Nousiainen).

Perhekahvila alkaa 12.1.2024. Tiedotamme tapahtumista Facebook-sivuillamme.

Liikunnan ihmemaa

Liikunnan ihmemaa on koko perheen liikunnallinen aamupäivä. Tekemistä löytyy monenikäisille lapsille oman aikuisen seurassa. Liikunnan ihmemaassa on paljon puuhaa: voi mm. roikkua köysissä ja renkaissa, pomppia trampoliinilla tai pomppuhepalla, hyppiä hyppynarulla, pelata sählyä  sekä kiipeillä puolapuissa.

Kevät 2024

Liikunnan ihmemaa järjestetään

sunnuntaisin 14.1., 4.2., 10.3. ja 14.4.. klo 10-11.30 Kirkonpiirin koulun salissa (Vahdontie 52, Nousiainen).

Tulethan täysin terveenä ja noudatat hygieniaohjeita.

Kässäkerho

Kässäkerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, vaan paikalle voi saapua itselle sopivaan aikaan vaikka vain hetkeksi. Kässäkerhoon ovat tervetulleita kaikki käsitöistä innostuneet aikuiset ja nuoret, joilta löytyy jotain tarvikkeita omasta takaa. Kässäkerho on lapsivapaata aluetta, mutta muita ikärajoitteita ei ole! Osallistuminen on maksutonta.

Kässäkerho etsii vetäjää, haluaisitko sinä osallistua kässäkerhoon ja avata/sulkea samalla ovet? Laita viestiä mll.nousiainen@gmail.com Kokoontumiset olleet aiemmin Palvelukeskus Henriikassa noin kerran kuussa.

Lukumummi- ja lukuvaaritoiminta

Vapaaehtoiset mummit ja vaarit lukevat yhdessä lasten kanssa koulupäivän aikana kahden kesken tai pienissä ryhmissä. Lapset saavat lisää mukavia lukukokemuksia ja myönteistä palautetta sekä kontaktin toiseen sukupolveen. Lukumummi- ja lukuvaaritoimintaa järjestetään yhteistyössä koulujen kanssa.

Iltasatutunnit kirjastolla

Nousiaisten kirjastolla yhteistyössä MLL:n Nousiaisten yhdistyksen kanssa.

Satutunnit on suunnattu alle kouluikäisille lapsille yhdessä oman aikuisen kanssa. Tervetuloa satutunneille!

Keväällä 2024

ke 7.2. kello 18-18.30  kirjasto